POS дисплеите от велпапе са особено подходящи за продажба на малки продукти и стоки, които могат да се подредят лесно. Стелажите, изработени от картон или велпапе всъщност представляват различна форма на щанд. От Dimeko споделят, че тяхната цел е да насърчат клиента да си вземе от дадена промотирана стока.
Много често ще забележите, че брандовете използват POS дисплеи, когато искат да покажат на пазара някой нов продукт. Новите артикули се поставят на централно място, заобиколени от символи на компанията – лого, изображение, слоган и т.н. Централното място обикновено е точно преди касите или близо до металните постоянни стелажи, на които клиентите могат да открият същият тип продукт. Всеки POS стелаж е едновременно две неща – рекламно пространство и стелаж, който трябва да задържи продуктите стабилно върху него. Нека да разгледаме подробно функциите на стелажите.
Съдържание
Функции на POS дисплеите от велпапе
Най-важната функция на дисплея от велпапе е да насърчава продажбите. Това е основната му маркетинговата функция. Това е и причината POS дисплеите да се поставят там, където клиентът приключва покупката си – на касата или в зоната за продажби. Ако към POS дисплея има и специалист, който да предлага продукта, тогава тази допълнителна консултация може дори да утрои продажби.
Самите стелажи също могат да носят рекламно послание, предвид факта, че велпапето се печата изключително лесно. Доброто изображение и изобщо добрият цялостен дизайн на един стелаж може да постави акцента върху бранда и неговата мисия, може да насочи вниманието към дадена иновация на вече съществуващи продукти или пък нова по-ниска промоционална цена.
Кои са продуктите, които най-често се излагат на POS дисплеи от велпапе?
Списъкът всъщност е много по-дълъг, включващ разнообразни браншове. Ще ви изброим само някои по-често срещани.
- Кутии с напитки (нова енергийна напитка),
- Козметика и продукти за грижа за тялото,
- Материали за писане,
- Хранителни продукти в пакети и малки кутии (например подправки),
- Лекарства (капки за нос),
- Книги, списания.
Списъкът с дребни продукти, които най-често се пазаруват импулсивно може да бъде продължен безкрайно. Поради разнообразната гама от стоки, областта на приложение също е много широка. Навсякъде, където има форма на продажба, може да се използва POS дисплей от велпапе.
В това число влизат:
- Супермаркети и хипермаркети (касова зона, където клиентът чака),
- Бензиностанции (след зареждане, на касата),
- Аптеки (витамини, капки за нос и др).
- Павилиони и спирки.
Колкото по-различни и нестандартни са местата за продажба на стоки, толкова по-индивидуализирани могат да бъдат POS дисплеите. Те се проектират и изработват с идеята да бъдат съобразени с размерите на мястото, най-доброто позициониране и удобство за клиента.
Велпапето е здрав материал, който макар да представлява картон може да предложи сигурно позициониране за вашите продукти. Освен това, когато се постави добре един POS дисплей, той не пречи на преминаващите покрай него клиенти. Това е изключително важно, защото никой не иска стоката му да пада от стелажа. Дисплеят обаче трябва да бъде поставен така, че да е видим, да привлича вниманието, лесно да се вземат стоки от него, като в същото време не пречи.
Дизайнът на дисплеят ще определи точно колко стабилно може да стои и колко стока може да се сложи върху него. Важно е обаче да не забравяте, че нестандартните магазини или павилиони изискват нестандартни размери и дизайни стелажи.
Маркетолозите знаят, че когато на клиентът му се предложи лесна полза, той никога не отказва. Никой не би предпочел да се разходи, вместо да вземе бързо и лесно даден продукт. Повечето хора нямат време да пазаруват твърде дълго време и за тях е най-добре да си спестят всяка минута. POS стелажите служат и за това – предлагат точния продукт на точното място. Със сигурност биха ви послужили и за вашия бизнес.